Od najmłodszych lat związany jestem ze sztuką dźwięku, a moja pasja do muzyki rozwija się nieprzerwanie od 15. roku życia. Eksploruję różne style i formy artystyczne, nieustannie rozwijając swoje umiejętności. Moje doświadczenie jako realizator dźwięku obejmuje współpracę z różnymi zespołami muzycznymi i solistami, tworząc wyjątkowe doświadczenia dźwiękowe. Jako członek Orkiestry Dętej OSP Lubartów, grając na perkusji i gitarze basowej, czuję się częścią lokalnej społeczności muzycznej. Ponadto, jako założyciel niezależnej rozgłośni radiowej „Gab In Net – Radio Gabinetowe” oraz Fundacji „Gabinet”, angażuję się w rozwój kultury i sztuki, wspierając lokalne życie artystyczne. Moje największe zainteresowanie tkwi w łączeniu muzyki i literatury, tworząc artystyczne połączenia dźwięku i słowa, które poszerzają horyzonty i inspirują odbiorców.
Jestem bardzo dumny, że miałem okazję stworzyć udźwiękowienie do fascynującego cyklu słuchowisk zatytułowanego „Cantos”. Moim celem było stworzenie dźwiękowej oprawy, która pogłębiałaby narrację, podkreślała nastroje oraz oddawała charakterystyczne elementy każdej historii. Przywiązywałem ogromną wagę do detali, dbając o każdy dźwięk i efekt, aby w pełni oddać atmosferę, emocje i wizję reżyserską. Podczas procesu tworzenia udźwiękowienia „Cantos” eksperymentowałem z różnymi technikami dźwiękowymi, komponując muzykę, projektując dźwięki otoczenia i realizując nagrania głosów aktorów. Starannie dobierałem instrumenty i brzmienia, aby oddać wyjątkowy charakter każdej historii, uwypuklając zarówno jej liryczną jakość, jak i intensywne momenty akcji.
Jestem niezmiernie dumny z roli, jaką odegrałem jako współautor scenariusza i wykonawca udźwiękowienia słuchowiska zatytułowanego „Pocztówka z Tenibagu”. To projekt, który pozwolił mi połączyć moje umiejętności w tworzeniu historii z moją pasją do dźwięku, tworząc niezwykłą opowieść dźwiękową. „Pocztówka z Tenibagu” to wciągająca opowieść, która przenosi słuchaczy w podróż przez tajemniczą krainę, pełną przygód i odkryć, w formie wakacyjnego reportażu. W ramach udźwiękowienia „Pocztówki z Tenibagu” skupiłem się na tworzeniu dźwiękowej atmosfery, która przykuwa uwagę słuchaczy i wciąga ich w świat opowieści. Stworzyłem unikalne ścieżki dźwiękowe, które podkreślały emocje, budowały napięcie i dodawały głębi każdemu momentowi.
Jestem zaszczycony, że mogłem zrealizować nagrania, udźwiękowienie i skomponować muzykę do słuchowiska o wdzięcznym tytule „Śmiało o miłości”. To projekt, który dał mi możliwość wykorzystania moich umiejętności dźwiękowych i twórczego wkładu, tworząc pełne pasji i emocji doświadczenie dźwiękowe. Słuchowisko „Śmiało o miłości” to porywająca opowieść, która przenosi słuchaczy w świat romantycznych i emocjonalnych rozterek. Jako współautor muzyki i wykonawca udźwiękowienia, miałem za zadanie tworzyć dźwiękowe tło, które podkreślałoby atmosferę i oddawało głębię uczuć obecnych w historii. Dbałem o jakość dźwięku, a także odbiór aktorów, aby ich głosy brzmiały naturalnie i oddawały intencje ich postaci. Pracowałem nad stworzeniem dźwięków otoczenia, które wciągały słuchaczy w świat opowieści, a jednocześnie nie przytłaczały dialogów i muzyki.
Jestem zadowolony, że miałem okazję pracować nad udźwiękowieniem filmu „BETON W PUSZCE” i mogę teraz podzielić się tym projektem w moim portfolio. To niezwykle ekscytujący film, który pozwolił mi wykorzystać moje umiejętności dźwiękowe, tworząc wciągające i angażujące doświadczenie dźwiękowe. „BETON W PUSZCE„ to film, który porusza ważne społeczne tematy i prowokuje do refleksji. Jako wykonawca udźwiękowienia miałem za zadanie stworzyć dźwiękową atmosferę, która wzmocniałaby narrację filmu i oddawała jego emocjonalny ładunek. Projektowałem ścieżki dźwiękowe, które podkreślały napięcie, budowały atmosferę i angażowały emocjonalnie. Dbałem o każdy detal, od dźwięków otoczenia po efekty specjalne, aby tworzyć autentyczne doświadczenie dźwiękowe.
Jestem niezwykle podekscytowany, że miałem okazję pracować nad filmem „NA CZAS” jako wykonawca udźwiękowienia oraz technik dźwięku na planie filmowym. Ten projekt był dla mnie niesamowitą przygodą, w której mogłem połączyć moją pasję do dźwięku z tworzeniem filmowych doświadczeń dźwiękowych. „Na czas” to film pełen napięcia i emocji, który porusza ważne tematy i angażuje widza na wielu poziomach. Moja rola polegała na tworzeniu dźwiękowej warstwy, która wzmocniała narrację i wprowadzała odbiorców w odpowiedni nastrój. Podczas udźwiękowienia filmu „NA CZAS” dbałem o każdy detal, aby dźwięki i efekty oddawały charakterystykę scen, podkreślały akcję oraz oddawały emocje bohaterów. Projektując ścieżki dźwiękowe i projektując dźwięki otoczenia, starałem się przekazać widzom pełne doświadczenie dźwiękowe, które wzbogacało odbiór filmu.